In 1999, cand grupul romanesc Fildas a pus bazele brandului Catena, misiunea a fost aceea de a oferi romanilor o retea de farmacii care nu doar sa vanda medicamente, ci sa ofere pacientilor sfaturi si recomandari profesioniste pentru o gama larga de produse farmaceutice, cosmetice, dermatocosmetice, remedii naturale si nutritie. O retea de farmacii care sa fie mereu alaturi de romani si care sa ajunga la inima acestora.
In cei 16 ani de existenta, Catena – ca brand autentic romanesc – a reusit sa devina cea mai mare si mai apreciata retea de farmacii din Romania, cu peste 550 de unitati la nivel national, deservind milioane de pacienti si contribuind astfel din plin la misiunea principala a Fildas – aceea de a promova Sanatatea in Romania. De altfel, 1 din 4 romani cumpara in prezent de la Catena – conform studiului calitativ realizat de compania Exact Cercetare si Consultanta in luna iulie 2015.
„Farmacia Inimii” este „Farmacia tuturor romanilor”, oferind raspunsuri prompte la nevoile acestora, dar in acelasi timp indeplinind criterii foarte importante pentru brandul Catena, precum proximitate, preturi bune si o gama larga de produse. Iar acestea au fost doar cateva dintre motivele pentru care pacientii au votat in repetate randuri Catena ca fiind „Farmacia preferata a romanilor” ori brandul farmaceutic in care au cea mai mare incredere.
Si, intr-adevar, nimic n-ar fi fost cu adevarat posibil fara increderea pe care Catena a primit-o, in tot acest timp, de la zecile de milioane de oameni care i-au trecut pragul. O incredere castigata in timp si care a incununat, astfel, dorinta Catena de a fi farmacia aflata mereu aproape de romani – atat prin dezvoltarea continua a retelei de farmacii, cat si prin actiunile sociale, campaniile informative si ofertele la o gama larga de produse, menite sa previna cele mai intalnite afectiuni si sa promoveze un stil de viata sanatos.
Catena a rasplatit in fiecare an fidelitatea pacientilor sai prin premiile atractive oferite in cadrul campaniilor devenite deja o traditie.
Iar acum, la implinirea celor 16 ani, Catena ofera inca un semn al recunostintei sale: Reducere de 16% la retete pentru pensionarii si studentii posesori de carduri de fidelitate. Noua campanie Catena vine astfel din nou in sprijinul pacientilor sai, clientii ei fideli.
Si pentru ca, „Daca ai alaturi de tine pe cine trebuie, varsta este doar un numar”, Catena – indiferent de numarul de ani pe care ii sarbatoreste – ofera clientilor sai, in permanenta, servicii la nivel de excelenta.