Gala Brands for Kids by Forbes 2015 a premiat, pe 8 decembrie, toate acele branduri care au câștigat, prin calitatea oferită şi încrederea pe care o transmit, un loc special în alegerile părinților pretențioși, iubitori de calitate.
Pentru că a produce şi a pune în vânzare orice produs pentru copii nu este doar un business, ci și un act de imensă responsabilitate socială, Forbes a dat ocazia de a explora universul produselor care li se adresează și vi le prezintă, în cadrul acestui eveniment, pe cele care răspund cel mai bine criteriilor de calitate și de încredere.
Astfel, revista Forbes şi compania D&D Research au realizat, pe baza răspunsurilor a 1000 de mămici, un Top al încrederii, care poate fi semnalul de început al unui alt gen de competiţie: a responsabilităţii și adecvării la cerințele familiei românești.
Forbes România a recunoscut și a premiat în cadrul Galei Brands for Kids 2015, ce a avut loc la Athénée Palace Hilton, primele 16 branduri din clasamentul rezultat în urma acestei cercetări și a prezentat afacerile de succes ce stau în spatele acestor nume.
Cele 16 nume de produse sau companii premiate au fost votate de 1000 de femei, mame din mediul urban, din orașe cu un număr mai mare de 50.000 de locuitori și cu vârste cuprinse între 22 și 35 de ani.
Research-ul ce a stat la baza acestei gale de premiere a fost o inițiativă a Forbes România și a fost coordonat pe 3 direcții: calitate, încredere și siguranță.
Participantelor la acest studiu li s-a cerut să precizeze ce produse folosesc pentru copilul lor, să numească marca în care au încredere pentru fiecare categorie de produse, să spună care marcă este cea mai sigură pentru copil și să denumească brandul cu cel mai ridicat nivel de calitate din fiecare categorie.
Scopul care fundamentează acest concept a fost acela de a veni în întâmpinarea mamelor din România cu recomandări și referințe de calitate din universul produselor pentru copii, producția și vânzarea acestora nefiind doar un business, ci și un act de imensă responsabilitate socială.
Forbes România a recunoscut și a premiat astfel primele 16 branduri din clasamentul rezultat în urma acestei cercetări și a prezentat afacerile de succes ce stau în spatele acestor nume.
CATENA, reprezentată la Gala Brands for Kids by Forbes 2015 de Anca Vlad, preşedinte FILDAS şi CATENA Grup, şi de Otilia Ostroţki, director TONICA Group, a fost recompensată cu Premiul Special pentru calitatea ofertei legate de sănătatea familiei şi a copiilor. Trofeul a fost înmânat doamnei Anca Vlad care a subliniat importanţa acestui premiu şi prin prisma faptului că marea majoritate a angajatelor farmaciilor CATENA sunt mămici, iar numai în anul 2015 s-au născut 200 de copii…